A szegedi Sziki-ÉP Kft. irodai adminisztrációs munkatársat keres 4 órás állásba.
- Irodai adminisztrációs feladatok elvégzése (4 órás munkaidő)
- Dokumentumok kezelése, digitalizálása és archiválása
- Vevő számlák kiállítása
- Szállítói számlák érkeztetése, adminisztrálása,
- bér és munkaügyi ismeretekkel, és tapasztalatokkal rendelkezzen , egyéb adminisztrációs feladatok
JELENTKEZÉS IDE KATTINTVA
Amit a fentiekhez várunk tőled
- Legalább 2 éves releváns területen szerzett tapasztalat
- Alapvető pénzügyi ismeretek és pénzügyi tapasztalat
- érettségi bizonyítvány
- Rutinos World felhasználói és Excel gyakorlatban való használata)
- Pontos, precíz, felelős és önálló munkavégzés
- Változásokhoz való rugalmas hozzáállás
- alapszintű munkaügyi ismeretekkel, és tapasztalatokkal rendelkezzen
- hitel ügyintézés területén gyakorlattal rendelkezzen
- gyorsan, rugalmasan reagál az éppen adódó feladatokra, terhelhető, alkalmas több, párhuzamos feladat ellátására.
Amit kínálunk
- 4 órás munkakör
- Változatos feladatok
- Jó hangulatban, összetartó és segítőkész csapatban dolgozunk,