A szegedi Sziki-ÉP Kft. irodai adminisztrációs munkatársat keres 4 órás állásba.

  • Irodai adminisztrációs feladatok elvégzése (4 órás munkaidő)
  • Dokumentumok kezelése, digitalizálása és archiválása
  • Vevő számlák kiállítása
  • Szállítói számlák érkeztetése, adminisztrálása,
  • bér és munkaügyi ismeretekkel, és tapasztalatokkal rendelkezzen , egyéb adminisztrációs feladatok

JELENTKEZÉS IDE KATTINTVA

Amit a fentiekhez várunk tőled

  • Legalább 2 éves releváns területen szerzett tapasztalat
  • Alapvető pénzügyi ismeretek és pénzügyi tapasztalat
  • érettségi bizonyítvány
  • Rutinos World felhasználói és Excel gyakorlatban való használata)
  • Pontos, precíz, felelős és önálló munkavégzés
  •      Változásokhoz való rugalmas hozzáállás
  •      alapszintű munkaügyi ismeretekkel, és tapasztalatokkal rendelkezzen
  • hitel ügyintézés területén gyakorlattal rendelkezzen 
  •  gyorsan, rugalmasan reagál az éppen adódó feladatokra, terhelhető, alkalmas több,  párhuzamos feladat ellátására.

Amit kínálunk

  • 4 órás munkakör
  • Változatos feladatok
  • Jó hangulatban, összetartó és segítőkész csapatban dolgozunk,